Selasa, 10 April 2012

BELASUNGKAWA JAAFAR BIN ABDULLAH 10 APRIL 2012

Bagi pihak keluarga saya dan diri saya, kami sesungguhnya terharu dan amat berterima kasih kepada tuan/puan yang hadir meziarahi arwah bapa saya, baik di AU3 dan di Tanah Perkuburan BTHO semalam.

Terima kasih juga di atas keperihatinan seluruh warga Lembaga Tabung Angkatan Tentera , warga Bandar Tun Hussein Onn, warga ProX Bowling Kajang, sanak saudara sebelah arwah bapa, sebelah ibu (dari Gombak, Keramat, Selayang, Bandar Coalfield, Sg Buloh, Melaka dan lain-lain negeri) yang tidak putus-putus hadir dan semua rakan-rakan yang menghantar mel pemakluman berhubung kematian arwah bapa saya juga kepada tuan/puan yang mendoakan agar roh arwah dicucuri rahmat.

Semangat saling bantu membantu sesungguhnya memudahkan urusan pengurusan jenazah arwah dan saya sekeluarga sekali lagi mengucapkan ribuan terima kasih di atas doa diberikan kepada arwah agar arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

Saya sekeluarga juga mengucapkan terima kasih tak terhingga di atas kerja kuat rakan karib saya MRI , En Roslan (Abg Lan), En. Azmi, Hj Razak, Haji Johari dan lain-lain yang telah membantu saya di BTHO bagi urusan pengkebumian di BTHO. Terharu bila sampai di tanah perkuburan rakan-rakan telah berada lebih awal disitu.

Tuan/puan yang ada kelapangan juga dijemput untuk hadir di tahlil arwah yang kami sekeluarga adakan di Surau Kelumpuk Embun Emas AU3 Keramat mulai lepas Isya malam ini dan esok.

Terima kasih. Wasalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan